Oppstart

Når man bobler over av formidlingsiver, må man få det ut et sted. Da passet det fint å tre inn i bloggernes verden igjen. De siste årene har jeg hatt politikk "på maten". Ettersom dette med tid og stunder nå skal bli en mindre del av mitt liv, har jeg lyst til å begynne med blogging igjen.

Jeg har det ikke helt klart for meg hva innholdet i bloggen skal være eller hva slags regularitet det blir i begynnelsen. Det jeg imidlertid vet er at innfallsmetoden får fungere og at dette skal være lystbetont fra min side. Jeg kommer derfor til å skrive litt om kjekke ting jeg opplever, reiser vi legger ut på, tanker jeg brenner inne med.

Så får vi se hvordan det blir sånn etterhvert. Vi får ta dette stegvis både jeg og du som kanskje leser bloggen.



Disse stegene i bildet, finner man i Billund. I Legoens hjemby, har man selvsagt et eget LEGO House. Den ene siden av bygget, er kledd i slike trinn som danner en utendørs konsertscene. Dette gikk vi forbi når vi skulle til det vi trodde var en skikkelig kjedelig pizzarestaurant. Vel inne på restauranten, opplever vi å spise en av de aller beste pizzaene vi noensinne har smakt. Personalet var fantastisk, vinen var god og det kostet knapt noe å spise der. De kjekkeste øyeblikkene er kanskje de som oppstår når man har minst forventninger.

Kommentarer